4-7 JULI - ÅKA BIL, ÅKA BALDER, ÅKA HEM

Den 4de bar det av till Götet med mina kära vänner. Jag, Emelie, Petra och Lollo bilade ner medans Jossan och Freja åkte tåg. Vi åkte vid elva tiden, tog en sväng förbi Maxi och handlade färdkost. Vi fick låna GPS av Emelies padre och jag kan ju säga att utan den hade vi fan vart döda eller jävligt vilse om inte annat. Den räddade! I princip hela färden bestod av massa snack, som Emelie fick sitta och tyda genom att läsa mina läppar för att sedan berätta för petra vad det var jag och Lollo egentligen pratade om. Tillslut anlände vi i alla fall till Vandrarhemmet och GBG efter lite tankande och lite donken!

Första kvällen gjorde vi inte så mycket, gick till Hemköp och handlade frukost och sedan blev det bädda och chilla på rummet och invänta tåg-resenärerna!

På Fredagen blev det Liseberg. Vi åkte massa karuseller och vi åt glass och pizza och muuuuuums va gott det var! Mina faves är Balder och Uppswinget. Freja skrek som en man i de flesta karuseller vilket mer eller mindre gjorde min dag! När vi åkte uppswinget, som jag talat så bra om var alla tjejerna lite tveksamma. Under åkturen hade jag 5 tjejer till vänster om mig som skrek för sitt liv! Det var det roligaste haha, kommer aldrig glömma.. Och medans de satt och gallskrek satt jag och skrattade ihjäl mig åt situationen och njöt av den underbara åkturen. Efter Liseberg bestämde vi oss för bio och gick och såg kronjuvelerna med Björn G bl.a! Den var bra, skitkonstig men bra. Sedan drog vi oss tillbaka till vandrarhemmet.

Vi hittade lite schyssta brillor..

På Lördagen var det shopping som gällde till min stora lycka! Och jag tänker inte räkna efter hur mycket jag shoppat för, jag tänker förbli lyckligt ovetandes. Det blev många fina inköp bla en lila klänning, väska och brallor. Efter detta åkte vi till vandrarhemmet och gjorde oss i ordning för att åka och käka! Det blev thaimat som man fick ta själv vad man ville ha så fick man se dom laga maten sen. Det var suveränt gott! Vi satt och skrattade ihjäl oss på den där restaurangen, gud så kul vi hade! Sådanna ögonblick i livet är den renaste lyckan för mig. Med mina godingar!!

På Söndagen blev det lite mer shopping, hehe. Först fikade vi och sedan köpte vi det sista och sedan bar det av till vandrarhemmet för att sätta sig i den röda ferarrin och bege sig hemmåt till lilla E. Bilfärden inehöll den ljuvaste skönsång från mig och Emelie. Aldrig hört något vackrare! Men vi lyckades i alla fall hålla vår jet-lagade Texas Girl vaken hela vägen. Hon var en utomordentligt bra chaufför, all beundran till henne.

Sedan efter ett besök på ett jätteskabbigt max någonstans i Sverige och en powernap var jag hemma!

Found my guy! Har den lila superfina klänningen på mig som inte syns så bra.

TACK MINA FINA HJÄRTAN FÖR EN UNDERBAR RESA! Det tycker jag vi bör göra om nästa sommar.